Ny blogg!

Jeg heter Anette og har alltid vært glad i dyr. Jeg var ferdig utdannet hundetrener i mars i år, og har lyst til å dele litt av det jeg har lært med andre, derfor denne bloggen. Jeg kommer her med (u)jevne mellomrom til å dele ting jeg synes er viktig når man skal leve med og trene en hund, i tillegg til ting fra mitt eget liv med hund.

20170422_125625

Nova er en 2,5 år gammel golden retriever. Hun er full av fart, men er også en litt usikker jente i flere sammenhenger. Dette er noe vi har jobbet og jobber med, og det går rette veien. Hun har lært meg mye og vi har opplevd masse sammen. Hun er min beste venn!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

